niedziela, 21 lutego 2016

ON I ONA...

 

I CO MI JESZCZE POWIESZ?


ON

♥ Że włosy masz długie i czarne...
♥ Usta malinowe...
♥ A serce Twoje bije...
♥ Lecz czyje ono? Czyje?...
♥ A co to?...
♥ Kto to?...
♥ Serce pyta skrycie...
♥ Kto chce mnie odmienić...
♥ Moje zmienić życie...


ONA

♥ Co to za poezja?...
♥ Duszę mą rozpala...
♥ Piersi mi unosi...
♥ Niczym żaru fala...
♥ Pełna niepokoju...
♥ Pełna zadziwienia...
♥ Szukam słów poezji...
♥ Której w życiu nie mam...



autor -Adam Czyk
 
PIĘKNO KOMENTARZA
 

Amando Where

18.02.2016
 

 
w tym hotelu na piętrze
w tym pokoju zielonym
kwiaty do wazonu wkładałaś
kawę piliśmy pospołu
i kiedy kelner zamknął drzwi
Naszej warowni
przylgnąłem do Twych kolan
do uczuć z miłości...


Weronika jest autorem tego wpisu i udostępniła go w kolekcji Samo piękno:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz