środa, 10 lutego 2016

..♥ ODE MNIE ... DLA CIEBIE ♥




 

♥...Słowa sercem pisane... ♥
 

♥... Czekam na Ciebie codziennie...

♥... To nie pora na długie czekanie...
♥... Pamiętasz?...
♥... Pachniały wtedy bzy...
♥... I ciągle ta nadzieja...
♥... Wkrada się tak uparcie...
♥... I skrycie...
♥... Pamiętasz?...
♥... Ja już tak na zawsze...
♥... Będę pamiętać...
♥... Każde Twoje słowo...
♥... Wypowiedziane...
♥... Lub w myślach i sercu skryte...
♥... Tam była pierwsza nasza randka...
♥... Byłeś tak pełen podziwu...
♥... Ja miałam te róże...
♥... Które dostałam od Ciebie...
♥... Było wówczas lato...
♥... Nie lubimy za dużo słońca...
♥... To było pod wieczór...
♥... I słowik Nam trele śpiewał...
♥... Nasze serca biły mocno...
♥... Na wielką Miłość przecie...
♥... Minął dzień... drugi... miesiąc...
♥... To już jesień...
♥... Pamiętam... wtedy był... kwiecień...
♥... I wciąż jest tak samo...
♥... To nie pora na długie czekanie...
♥... Więc przyjdź do mnie...
♥... Jeszcze dziś lub jutro...
♥... Wieczorem...
♥... A ja opowiem Ci...
♥... Jak smutno mi bez Ciebie...
♥... Jak za Tobą tęskno mi...
♥... Wiem... że mnie...
♥... Kochasz skrycie...
♥... Oboje wszak wiemy...
♥... że Nasze szczęście... ♥... TO MY... ♥


♥...Słowa sercem pisane... ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz